Matchdags!

.. Om ca en timma! Valencia - Atlético en underbar match & det ska verkligen bli kul att se vilket lag som håller i taktpinnen, förhoppningsvis Valencia. Jaja, om en timma börjar alltså den matchen & eftersom jag inte har Tv4 Sport så får jag väl hitta en livestream som vanligt men den här gången hoppas jag på att den inte blir full hela tiden så att jag måste uppdatera, det är jobbigt! Annars ska jag in i duschen nu & därefter ladda upp inför matchen haha. Men vi hörs senare.

By the way, lägger in ett litet videoklipp här som jag hittade på Y-tube, underbara bilder & en underbar låt, förstår dock inte språket på klippet men vem bryr sig, låten + bilderna är det viktiga i klippet! Tjaa så länge! :)
Detta är alltså inte dagens låt utan den la jag in tidigare idag, men visst är den här gamla låten bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0