Orka, right?

Efter en ganska seg dag i skolan med spanska som sista lektion (där vi endast var tre i klassen..) så har jag bara varit hemma & softat efter det. Suttit framför datorn & segat lite på internet & lyssnat på musik. Har precis pluggat ungefär en timme på franska & engelska glosor. De franska glosorna var faktiskt ganska svåra jämfört med vanligtvis men nu sitter dem till slut iallfall. Har ju dem tills imorgon tillsammans med verbet avoir (= att ha). Satte även 100% på engelska glosorna till slut, trots att dem är tills på fredag så är det bättre att kunna dem för tidigt än för sent, haha.

Nu ska jag titta klart på Sagan om Konungens Återkomst, slutet alltså, eftersom den fick i söndags på Tv3 men slutade inte förräns 01.10 på natten (var uppe till 00.40 & sedan sket jag i resten). Därför ser jag klart på resten nu, då jag fixat filmen.. :) Ska äta lite kvällsmat nu med & tv:n står även på här bredvid mig. US Open & tennis är det ju såklart som gäller nu. Gasquet - Nadal är matchen som visas just nu, hoppas på Gasquet men Nadal förlorar väl knappast, eller? Federer spelar för övrigt inatt vid 01.00 mot Greul, en tysk, där vinner han nog ganska enkelt, hoppas jag iallfall :)

Men vi hörs, ha det så bra tills vidare.. :)

- Cuongphan -


Ni har kanske redan märkt att jag älskar bilder som denna? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättefin bild! :)

2009-09-03 @ 09:24:10
URL: http://amaandasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0