Välbehövlig sömn..

Ska till sängen & tv:n strax. Har varit en ganska slapp dag idag (igår). Suttit vid datorn mest & hållt koll på bloggen, internetsidor, msn & musik. Blev lite plugg nyss också men nu pallar jag inte mer. Satt fram till 1 & pluggade, kul va? Plugga till klockan 01.00 på natten på en lördag.. Usch säger jag bara men det behövs verkligen, måste verkligen förstå matten, har ju prov på måndag & kan inte alls mkt känner jag, sen kemiprov också på onsdag, blää. & för att avrunda allt det goda i skolan, ett engelska-arbete som ska in på måndag kväll, plus massor av andra läxor, franska, spanska m.m. Ja, känns som om livet endast består av plugg just nu, inte nice! Men ska vidare till sängen nu, men har en fråga till er läsare först. Tycker ni att jag ska ha kvar den här designen på min blogg som jag delvis har gjort själv & Jonas mestadels gjort eller ska jag fixa en ny design? http://matildasoet.blogg.se/ har erbjudit att fixa en design åt mig men jag vet inte riktigt om det behövs, tycker min är ganska stilren & enkel just nu, men lite mer färger & bilder skulle aldrig vara fel, eller? Kommentera så jag vet. Tack för idag, hörs imorgon :) Godnatt!

- Cuongphan -



Kommentarer
Postat av: martina

Ja, tejp!

Men jag gilalr dom inte så mycket, haha!



Jag är förkyld, annars är det helt okej. Hur är det med dig då? =D

2009-09-20 @ 11:35:16
URL: http://iiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0