Where is the love?

Sov precis en timma eller något sådant, inte ofta jag brukar somna på eftermiddagen, men idag var jag väl extra trött så skönt att vila lite & rensa hjärnan lite från omvärlden. Skolan idag gick ganska snabbt trots fem lektioner. Softast var väl den sista lektionen, samhällskunskapen då vi bestämde oss för att börja med nutidskrysset. Vi delade in oss i två lag i klassen, de mörkhåriga mot de ljushåriga, jag var med de mörkhåriga (ja, anser att jag alltid kommer vara brunett trots att jag har ljusa slingor nu) & det blev oavgjort till slut, haha. Sedan stack jag hem & la mig i sängen & åt & kollade på Tv, Simpsons m.m. Innan jag stängde at tv:n & vilade lite som sagt. Nu dricker jag lite té för att lindra halsen, börjar få lite ont i halsen igen så måste motverka "smärtan" eftersom det är KM i helgen. Ska plugga lite på engelska-glosorna ikväll också, blir väl en film härnäst, vet bara inte vilken men jag får se vad jag hittar på datorn ;)

Hur har eran dag varit då? Seg eller slapp? ;)

- Cuongphan -

En av mina absoluta favoritlåtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0