Friday Night Lights

Äntligen helg igen! Har längtat efter helgen så enormt mycket. Skolveckan har väl varit helt okej måste jag säga. Hade nationellt prov i engelska igår, det skriftliga, och det gick väl helt okej antar jag. Sen hade jag nationellt prov i franska idag, det muntliga, och det gick faktiskt över förväntan. Har varit sjukt nervös över det hela veckan men det gick alltså bra som tur är. Hade även svenskaprov idag och det var väl ganska enkelt måste jag säga om man jämför med allt annat. Provet handlade om upplysningen vilket inte är så jätteintressant men en sak mindre att göra åtminstone. Nästa vecka har jag en hel del prov igen.. Tror att jag har två nationella prov i spanska (var sjuk i onsdags så missade läsförståelsen..) och sedan har jag nationellt prov i engelska, det muntliga på tisdag också. Har dessutom ett kemiprov som jag måste göra på onsdag, missade ju det i onsdags så.. Har hört från klasskamraterna att det var det svåraste provet och jag kan knappt någonting så det blir till att plugga en del.. Glömde nästan bort att jag även har matteprov på tisdag. Fullt upp, right? Menmen, nu är det fan helg och det ska jag njuta gärnet av säger jag bara..! Blir väl antagligen filmkväll ikväll tillsammans med boysen, sen har jag inte så mycket mer planerat för tillfället. Pallar inte skriva mer just nu, bjuder på två nyligen taga bilder istället!

Hiss eller diss for my new style? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Som sagt så "gjorde jag det" :P Kan verkligen hålla med dig om den saken. Det fick bli en lila iPod :]

2010-05-01 @ 10:45:15
URL: http://iliveforthememories.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

jag gillar det (yy)

2010-05-01 @ 17:27:45
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0