Take what you need, but don't take it from me

Hello alla bloggläsare, allt okej eller? :) Med mig så är allt bra, inte lika skoltrött som jag har varit den senaste tiden men jag antar väl att det kommer snart igen men I hope not! Tror även att jag nu äntligen vet vad som är felet med mig, alltså att jag har haft en konstant huvudvärk i 1½ år. Problemet är antagligen synen eftersom jag ser suddigt när jag koncentrerar mig på saker lite längre bort och sedan så har jag mestadels bara ont i området runt ögonen så jag är ganska säker på att det är problemet. Var även hos skolsköterskan idag (igen) och då fick jag göra en sån liten synundersökning igen och det visade sig att jag ser mycket sämre och suddigare i det högra ögat, vilket inte förvånade mig så jättemycket eftersom jag har haft mina aningar.. Menmen, nu blir det väl till att höra vad optikern säger igen. Kommer nog inte bli glasögon i vilket fall som helst, isåfall blir det linser men vi får se som sagt. Nu ska jag iväg till tennisen, har två matcher i dag som jag ska spela vid 7 och framåt så kommer ta den sena bussen hem idag men innan jag tar bussen dit så hade jag tänkt visa lite saker som jag beställde hem igår. De två kepsarna kommer från Junkyard och nördglasögonen kommer från Hiphopbutiken. Pilotbrillorna och klockan har jag inte beställt hem än eftersom lagret var slut men båda två kommer även dem från Hiphopbutiken. Jag tänkte att det är dags att nörda till sig lite nu och höja gangzta-statusen lite nu när sommaren snart är här, haha. Skämt åsido, det var billigt och jag tycker att sakerna är riktigt snygga! Kom precis på att det här antagligen är det första modeinlägget i bloggen, way to go Kung! Haha, nu måste jag packa tennisgrejerna, vill ju inte behöva stressa ihjäl mig som vanligt. Peace out!
Vad tycker ni? Hiss eller diss? ;)

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

(y)

2010-04-26 @ 20:42:25
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Tess

Hiss ;)

2010-05-06 @ 10:44:59
URL: http://absoluttess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0