Ben & Jerry's

Nu har även jag antagligen blivit fast i Ben & Jerry's världen. Var på Willy's innan precis innan det stängde & kände att jag var sugen på något men visste inte vad, då tänkte jag plötsligt: Glass kanske? & när jag väl stod där framför all glass så fick jag se alla Ben & Jerry's stå där fint uppställda i frysen & jag visste  på en gång att jag bara var tvungen att köpa en, kosta vad det kosta vill. Efter att ha hört allt tjat om att den här glassen ska vara gudagod så ville jag bara veta om det verkligen var så & jag måste bara säga.. Den kostade en del för att vara så liten men det var verkligen värt det! Underbar smak & perfekt konsistens, kan inte bli bättre så den var helt klart värt pengarna, nu längtar jag bara tills jag får uppleva nästa smak, det finns ju en hel del, dock kostar de ju en del & jag måste verkligen spara pengar just nu nu när jag ska iväg till Frankrike under sportlovet (woohoo!). Jag längtar verkligen. Idag har jag haft en riktigt slapp fredagskväll, under dagen gjorde jag inte heller så mycket men städade huset en del så är ganska trött nu. Imorgon blir det gymmet, måste bygga upp mina tennismuskler ännu mera känner jag. Hursomhelst så är allt bra här, humöret går upp & ned dagligen, liksom, jag saknar en del tider där allt var underbart & jag hade världens bästa människor runt omkring mig. Menmen, livet går vidare, det kommer fler sådana tillfällen som tur är :) Hoppas ni har haft en härlig kväll, vi höres !

Cuongs premiärsmak! Betyg: 10.5/10 :)

Kommentarer
Postat av: MLuu

jag säger bara, PROVA COOKIE DOUGH! Den är helt klart bäst, det är kärlek vid första smaken. ;D

2010-02-01 @ 00:48:41
URL: http://michellesparadise.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem blir inte fast i Ben & Jerry's? :D

2010-03-01 @ 20:54:08
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0