I will never give up on you.

Skönt att vakna upp relativt "tidigt" för en gångs skull & dessutom blev det inte så extremt sent igår heller för den delen, var uppe till 2, sen fick det räcka. Menmen, dagarna passerar snabbt, har kul med Kristoffer varje dag & alla andra vänner men fan, snart börjar skolan ju?! & jag har inte pluggat någonting typ.. Katastrof verkligen.. Får plugga nu när jag har tid över (när?) & verkligen försöka få något gjort, har blivit så lat med skolplugget, pallar bara inte. Skolan är verkligen det tråkigaste som finns, visst det är kul att alltid få umgås med vänner i skolan men plugget suger! Man blir för fan deprimerad av skiten, inte bra, inte bra.. Menmen, idag blir det nog att ta en sväng in till Värnamo & slappa, äta & kolla om det finns några roliga saker. Men får se hur det blir med det, Kristoffer måste vakna först.. Haha, men vi hörs, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Ibalnd önskade jag hade någon fucking släkting i småland vill också vara i värnamo och i gnosjö och sånt shiet.



Åhh, jag måste också plugga har liksom totalt glömt det :|| damn måste måste.. få bra betyg (aa) hahaha



vem vill du aldrig ge upp eller något? (a)

2010-01-05 @ 14:23:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Pauline

snygg blogg;)

vad har du för dig?

2010-01-05 @ 19:02:35
URL: http://paauulinee.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahahah, det är inte så jätte kul.. haha okey det kan vara kul ibland men annars kan de vara jätte jobbiga också :(



jo, jobbet suger oj.. jag menar skolan suger :(



awwe, hänt något speciellt du vill snacka om? <3

2010-01-06 @ 17:43:44
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0