Someone New

Blev verkligen kär i den här låten när jag fick höra Calle & Mariette sjunga den, därefter lyssnade jag på originalet (som man inte hört på ett par år & liksom har glömt bort..) & det är svårt att säga vilken version som är bäst. Här har ni iallafall Dagens Låt i båda versionerna.

#63 Dagens Låt

Eskobars original.
Calle & Mariette & deras underbara duett i idol.
Så vilken version tycker ni är bäst? Själv så är jag Calles största fan men jag måste ändå säga att deras version är den bättre av dem två.

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

den låten är jätte fin enligt mig hahaah (a)

håller med dig tycker också calles och mariettes är bättre.. gillar inte riktigt den andra de "stönar" för mycket hahahahaah :)

2010-01-30 @ 23:06:14
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

fast calles och mariettes är bättre :D:D

2010-01-31 @ 00:03:31
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: L

I don't blame you, jag förstår om det kommer ta tid. Det kommer det antagligen för mig också, men du ska veta att jag inte förväntar mig något av dig. Det får ta den tid det tar. Jag har svårt att släppa saker även jag, och hade nog aldrig kunnat släppa detta om jag var i din position. Men jag vet att du inte är lika långsint som jag.



Och nej, tiden läker inte alla sår, men jag hoppas att det kan bli bättre än vad det är nu. Men vi får se som sagt.

2010-01-31 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0