Seriefreak!

.. Är vad jag drogar som serie nuförtiden eller det har jag i och för sig alltid gjort och jag har alltid älskat serien lika mycket men just nu så är det endast den serien som jag håller koll på eftersom de flesta andra har uppehåll eller så har dem lagts ner.. Prison Break är ju slut (R.I.P. BEST SHOW EVER + MICHAEL SCOFIELD!), likaså Heroes som lades ner nyss efter lika många säsonger som PB (4). Vänner a.k.a. F.R.I.E.N.D.S lades ju ner för längesen efter 10 (!) sjuukt underbara säsonger (kommer aldrig glömma bort förra sommaren/hösten då jag drogade sönder serien. Tittade ju på alla 10 säsonger väldigt snabbt, ändå kunde jag inte få nog ..), Desperate Housewives har uppehåll, likaså How I Met Your Mother (FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN SERIEN, I KLASS MED PB?!), likaså American Idol om man nu ska kalla det en serie .., Även Smallville har uppehåll nu, jag drogade ju det nyss i några dagar efter att ha tappat lusten totalt för serien då det blev ganska drygt men helt plötsligt så fick serien liv igen och nu längtar jag verkligen efter den sista säsongen, nämlingen säsong 10! Jag vet inte om Two and a Half Men räknas till min drog-lista eftersom jag sett hela de två första säsongerna men sedan mestadels hållt koll på serien via tv:n men jag antar väl att det räknas så då är det lika bra att lägga till Sex and the City till den listan som jag brukar titta på innan jag lägger mig på vardagar (när det är skola dagen efter såklart ..). Sen får jag ju INTE glömma bort kära Simpsons som jag alltid varit ett stort fan av, man kan helt enkelt inte tröttna på det, inte jag iallafall. Family Guy kan jag ju lika gärna addera när jag ändå håller på så eftersom det alltid går efter Simpsons på tv:n.. Även Seinfeld är en tv-drog för mig .. Sen kan jag avsluta med Hell's Kitchen som alltså är den drog som håller mig uppe just nu! Så min lista för nuvarade och dåvarande tv/serie-droger blir alltså såhäär lång:
  • Prison Break - SLUT
  • Heroes - SLUT
  • F.R.I.E.N.D.S - SLUT
  • Desperate Housewives - UPPEHÅLL
  • How I Met Your Mother - UPPEHÅLL
  • American Idol - UPPEHÅLL
  • Smallville - UPPEHÅLL
  • Two and a Half Men - PÅGÅR
  • Sex and the City - SLUT / PÅGÅR PÅ TV:N
  • Simpsons - PÅGÅR
  • Family Guy - PÅGÅR
  • Seinfeld - SLUT
  • Hell's Kitchen - PÅGÅR
När jag nu själv har sett resultatet så blir även jag överraskad.. Man börjar ju tänka lite och den första frågan som dyker upp i skallen är: Hur har man tid med annat egentligen? MEN, serier är sånt som jag tittar på när jag har tråkigt eller när jag bara måste se ett avsnitt så tid har jag allt .. Hursomhelst så vill jag avsluta inlägget med en till fråga ., Seriefreak eller vad?

Btw, finns det fler seriefreak där ute och isåfall: Vilken/vilka serie(r) drogar Du?


#1 tillsammans med PB?

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

aa det är du baby ;) hahahahaahahah driver! :p aa du är det ;D

2010-07-22 @ 01:23:27
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Anonymous

CHUCK! :D

2010-07-29 @ 01:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0