Midsommar

Tackar för en underbar dag hos Aron. Tack till er som var med och gjorde min dag. Ett fint minne + nya vänner, underbart :) Vill även passa på att gratulera Andreas som även fyllde år igår, stor pojke nu ju! Härnäst är det tältning imorgon över natten, blir kul även det. Livet har blivit enklare för mig nu, känns extremt skönt. Längesen jag kände såhär, verkligen. Mår bra, äntligen. Hursomhelst, tack för allt, ni som alltid har stått vid min sida och hjälpt mig igenom allt. Tack.

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Hahaha, vet att du mår bättre nu näru har träffat din KUNG för en gångs skull hahaha :D:D.

Btw, det är skönt att höra att du mår bättre :) <3

2010-06-27 @ 22:56:43
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0