Back on Track?

Tjenare!

Skriver nu mitt första inlägg på väldigt länge & en hel del saker har hänt sen dess. Som sagt så var jag i Paris från den 16:e februari - 21 februari & det var helt underbart. Tillsammans med Aron så spenderade jag dagarna tillsammans med en viss tjej vid namn Sabrina, från början Kristoffers kompis men nu även vår underbara vän. Vi hade det så sjukt roligt tillsammans & vi fick nästan se hela Paris, åtminstone det mesta av det. Ska lägga upp bilder om Paris senare om jag har tid, jag lovar! Jag har trots att runt 250 bilder från resan. Förutom Paris så har det varit skola & stress som har gällt, inte alls kul. Lägg till huvudvärken så har du ett helvete ;) Men det är bara att bita ihop, nu är den värsta stressen över & det har lugnat ned sig lite iallafall. Har ett flertal gånger funderat på att hoppa av skolan men självklart så kommer jag nog antagligen inte göra det, inte nu när jag har gått halva gymnasiet, slöseri med tid eller vadå?
Hursomhelst, igår så kom jag hem från Stockholm efter att ha spenderat natten där tillsammans med Aron, Calle & Björn. Vi på programmeringen i tvåan, minus en klasskamrat som inte kunde, åkte till Stockholm i torsdags tillsammans med två lärare från programmeringen för att gå på IT-mässa i fredags (igår). Natten spenderade vi på hotell & hade ganska kul & mässan var helt okej, speciellt en föreläsning som handlade om matte, där jag verkligen kände igen mig själv då föreläsningen inte bara handldade om matte utan även om att inte ge upp & att istället ta tag i saker. Det var kul att komma ifrån Gnosjö för någon dag iallfall & vi kom hem runt 9-tiden igår på kvällen så jag la mig i sängen & framför tv:n på direkten & till slut slutade det med att jag somnade framför tv:n som vanligt. Hade trots allt bara sovit runt 5h på hotellet & btw, vi åt riktigt fin mat där på kvällen i torsdags & frukosten på morgonen var helt outstanding! Detta är i princip allt som har hänt under den tid jag inte skrivit något utan istället lagt ut musik, såklart har fler småsaker hänt men inget värt att nämna precis. Ska som sagt försöka lägga ut bilder här på bloggen senare under dagen & även Dagens Låt. Paris-bilderna kan ni annars hitta på min facebook om ni är vän med mig. Menmen, dags att ta tag i bloggen & även livet!
- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0