Ny Design?

Har tänkt lite ett tag nu & funderar på att byta design. Alltså nya bilder, ny stil, nya färger etc. De bilderna jag har nu är ganska utslitna vid det här laget fast jag tycker ändå att designen är ganska stilren & enkel. Men vill som sagt ha en ny design. Själv kan jag knappt något om design så ska fråga Jonas om han kan hjälpa mig någon gång (a) :) Hursomhelst, söndag idag & extremt mycket med plugg, dock bryr jag mig knappt, bara att plugga på skiten & sen får det gå som det går. Läget med er annars? :)

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

det är bra att du pluggar! (y)



just nu känner jag mig sämst.. istället för att pluggar vet jag inte vad jag har gjort? jo shoppat och mår inte bra.. usch.. jag känner jag behöver hjälp med mitt arbete hahaah! >.<

2010-03-21 @ 21:31:21
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0