Träningsdags?

God morgon, eller rättare sagt god eftermiddag. Hur är läget idag då? Med mig är allt bra, känner mig inte så jättepigg men inte heller så extremt seg som jag brukar vara så det är ju lite positivt iallafall. Igår blev det en seg-lördag men samtidigt en soft-lördag då jag inte gjorde någonting alls i princip. Satt vid datorn, laddade ner musik, flyttade över ny musik till min iPod (Som jag för övrigt fick från Sabrina), satt framför tv:n & åt pizza. Det var väl i stort sett allt jag gjorde, blev inga Paris-bilder igår heller som ni nog redan har märkt, ska försöka fixa in några bilder snart, jag lovar. Idag har jag hittills: Vaknat, tittat på tv, bränt två skivor med Jay Sean & John Mayer (ME LIKE THOSE TWO!) & snart ska jag även äta. Idag blir det väl mestadels till att plugga på det jag kan plugga till, sen har jag ett svårt val framför mig. Valencia möter Barcelona idag på Camp Nou & den matchen visas på Tv4 Sport såklart men tyvärr vid klockan 19.00. & är det inte typiskt att den matchen spelas just vid 19.00 då även innebandyn spelas då? Frågan är om jag ska stanna hemma & se hela matchen eller åka iväg & missa första halvlek & istället lira lite? Jag är hemskt sugen på båda två men man kan ju inte få hela kakan men ändå ha den kvar, tyvärr.. Hursomhelst så får jag se hur jag känner, behöver faktiskt träning i nuläget. Blev ingen styrketräning igår på gymmet, orkade inte & de senaste dagarna har jag ätit en massa godis & ätit mig proppmätt på hotellet, lägg även till pizzan igår så förstår ni.. Dags att ta tag i livet sannerligen, kanske kan börja lite smått idag med innebandyn? I'll wait and see ;) Hoppas allt är bra med mina underbara läsare! :)

- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0