Almost there, almost free

Två saker mindre i skolan nu efter dagens lektioner. Dock så började dagen riktigt, riktigt illa. För det första så sov jag knappt 4h inatt, kunde verkligen inte sova och skulle till tandläkaren på morgonen. Så jag steg upp vid 07.00 och cyklade iväg till tandläkaren vid runt 07.37 och kom fram vid 07.41. Sedan satt jag där och väntade på att dem skulle ropa upp mitt namn så att undersökningen snabbt kunde bli avklarad men efter en halvtimma fick jag nog så jag gick fram och frågade personen i receptionen om dem hade missat mig eller något. Då fick jag reda på att jag visst ska till tandläkaren Nästa onsdag, inte den här onsdagen. Två sovmorgonar mindre alltså varav en helt i onödan. Hursomhelst så stack jag iväg till skolan därefter för att ha mitt svenskatal (Svenska B Np - Muntligt) och det gick väl helt okej med tanke på att jag började på det igår vid 21.00 och var relativt klar med det vid midnatt. Läraren var ovanligt tjurig så det sänkte mitt humör en del tyvärr. Hursomhelst så gick det helt okej som sagt. Efter det muntliga provet så kom nästa muntliga prov, i engelska den här gången och även det gick ganska bra. Får se om det blir ett högt betyg där, det hoppas jag såklart på i alla fall. Efter det har dagen varit otroligt seg och nu sitter jag här i skolan och skriver av mig lite. Hur jag mår då? Mår väl helt okej trots att allt känns tråkigt nuförtiden och jag bara längtar efter sommaren. Huvudvärken har varit jobbig den senaste tiden vilket har resulterat i sämre betyg men det är bara att kämpa på som sagt. Är inte så mycket kvar nu, sedan är det vila som gäller och ingen skola på 2½ månad. Sommar, sol, kul. Längtar. Menmen, hoppas allt är bra med er annars. Out for now, peace!

- Cuongphan -



Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sommar sol och häftig pool, gärna de dära tjejerna i korta kjol hahahaahahahahah!

2010-05-27 @ 20:39:20
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0