Shorty I could take you there

Utvilad och seg i skallen, en vanlig "lördagmorgon" alltså ;) Igår blev det match efter skolan, gick dock åt helvete men sen åkte jag hem och sedan drog jag ut med Jonas, Richard, Andreas, Chau & Reinolf för att grilla lite och ha kul. Blåste ju som fan igår men eftersom Jonas och Reinolf fyllde år igår (ja, på samma dag..) så var vi ju tvungna att göra någonting liksom. Hursomhelst så var det kul fram tills en kärring på Välorna sa till att vi var tvungna att släcka elden eftersom vinden var så pass stark att det var farligt samt att dem hade gasol där på campingen eller något sådant. Aja whatever, blev jävligt förbannad på surkärringen iallafall så vi släckte inte elden helt bara för att jävlas. Istället stack vi hem till mig och spelade lite spel och därefter var det äntligen dags att sova. Idag ska jag nog inte göra ett skit och det känns riktigt skönt! Kanske blir Lite plugg ändå (KANSKE) och sedan fotboll ikväll på tv :) Wow, är nöjd över att ha orkat skriva ett helt inlägg, det var längesedan sist! ;) Menmen, hoppas allt är bra med er och hoppas att ni gillar musiken som jag lägger upp då jag inte orkar skriva något.

- Cuongphan -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0