Top of the world

Tjeenare, blir inte så mycket skrivet idag heller. Har kommit på att jag knappt skriver något längre utan mestadels bara lägger ut musik på bloggen så bloggen lutar ju mer åt en musikblogg nuförtiden. Menmen, skriver ibland när jag har lust och när jag har tid och det får räcka med det, man ska ju inte skriva för att man känner sig tvingad till det, eller hur? Hursomhelst så är jag sjuk idag, har ont i huvudet som vanligt och så har jag dessutom ont i halsen idag. Det är dock inte konstigt att jag har ont i halsen eftersom utesäsongen började igår i tennisen och det visste jag inte om så jag hade bara ett par shorts och ett linne som jag spelade i igår. Menmen, ska väl tillbaks till skolan imorgon, har en hel del prov som jag måste göra nämlingen och därför har jag inte tid till att stanna hemma. Annars så rullar livet på och nedräkningen till sommar har börjat sakta men säkert. Lägger antagligen upp någon musikvideo senare så stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0