I lost you, and I'm afraid I'll never get you back ..

Seg som fan är jag idag. Blev knappt 6-7h sömn igår så jag har haft ganska mycket huvudvärk idag vilket suuger. Menmen, har klarat mig igenom dagen hyfsat bra iallafall. Sitter just nu i skolan och väntar på att Arons och Kalles lektion ska sluta så jag kan få skjuts hem, orkar inte gå hem haha. Blir tennis ikväll och sedan blir det .. ja vad? Fortsatt gitarrspelande kanske? Spelade och sjöng runt 5-6h igår i sträck. Ganska skönt att bara slappna av och liksom ha en till "tillflyktsort" som jag ser det, utöver tennisen. Började lära mig spela gitarr i år efter nyår och satte genast upp som mål att kunna spela och sjunga en James Blunt-låt innan året är slut och det har jag typ lärt mig nu. Satt och lärde mig runt fem nya låtar igår med enkla ackord. Viva La Vida, Forever And Always, When You say Nothing At All, Wonderwall, I'm Yours, 1 2 3 4 och Collide. Okej, det var visst mer än fem låtar menmen, kul när man äntligen kan spela någorlunda bra iallafall. Så det blir som sagt att öva lite till ikväll innan man lägger sig och äntligen får pusta ut men innan dess så är det tennis som gäller! Någon mer än jag som har märkt det fina vädret idag förresten ?

- Cuongphan -

Kommentarer
Postat av: L

märkte det oxå, inga moln på himlen = glad lisa :)

2010-10-12 @ 06:08:35
URL: http://ttnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0