Match+Roadtrip = Succé!

Var ett jävla tag sedan jag skrev sist och tänkte att jag kunde dra iväg ett litet inlägg nu när jag ändå sitter här och chillar lite. Vad har hänt i livet? Ganska mycket faktiskt men finns väl inget nämnvärt egentligen. Försöker fortfarande "få bort" huvudvärken i form av linser m.m. Försöker för tillfället hitta rätt styrka men känns inte som att det finns någon "rätt" styrka. Hursomhelst så rullar livet på just nu och ja, det går väl ganska hyfsat måste jag säga. Annars är det mestadels skolan och tennisen som gäller. Idag spelade jag en träningsmatch mot en i klubben, förlorade med Liten marginal men vi båda spelade bra och det var väldigt jämnt så jag kan knappast klaga. Jonas och Andreas kom och tittade på lite också och efteråt så åkte vi på en liten roadtrip. Ingen här i närheten har ju knappast missat att dem har släppt ut en jävla massa oskyldiga minkar så vi tänkte att vi kunde köra till Skillingaryd och kolla läget lite och ja .. Vi stötte minst sagt på en del minkar på vägen dit. De flesta var döda men vi såg väl ett tiotal levande som skuttade omkring samtidigt som deras ögon gnistrade i mörkret. Hursomhelst så RÅKADE vi köra på en oskyldig stackare men det fula är att vi saktade ner med bilen och lät den krypa under mitten av bilen och sen när vi skulle köra igen så kände vi att det hoppade till lite så ja .. Antar att vi körde över den men den får faktiskt skylla sig själv när den går mot hjulet.

Menmen, efteråt så åkte vi hem mot Gnosjö och cruisade lite på vägarna. Nu sitter jag här och har tänkt kolla på någon film, har ett x-antal nya på datorn som jag gärna vill se. Vad mer har hänt? Inte mycket alls, läste ut den sista Twilight-boken nyss och den var Bra, som alla de andra. Kristoffer och Sabrina kommer antagligen till Sverige nu i slutet av Oktober/början av November så det ska bli riktigt kul! Menmen, nu orkar jag inte skriva mer, lägger ut en bild istället! Vet inte hur ofta jag kommer skriva men vi får se .. Ni vet ju att jag lägger ut härlig musik iallafall så jag antar att ni får leva på det! ;) Ha det Bäst!
Underbara sommar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0