Without You

Händer inte så mycket i mitt liv nuförtiden och det är den största anledningen till att jag inte skriver så mycket här på bloggen längre utan istället lägger ut musik för det mesta. Mitt liv består väl till mesta delen av jobbet, tennisen och datorn, intressant va? Får hoppas att det blir lite livligare snart för jag behöver verkligen en förändring i mitt liv känner jag. Har tappat bort mig själv lite igen i ensamheten och saknar mina vänner så sjukt mycket. Ser ju knappt dem nuförtiden och det är ju trots allt dem som har gjort mig till den jag är så det är inte konstigt att jag har tappat bort mig själv när jag inte ens träffar dem längre. Hursomhelst, det löser väl sig på något sätt antar jag. Tills vidare är det bara att kämpa på och bita ihop, som så många gånger förr. Iallafall, hoppas allt är bra med er! Bjuder på en underbart skön låt här nedanför i form av "Without You" av David Guetta Feat. Usher, enjoy!

#166 Dagens ♫

Kommentarer
Postat av: Richard

Vi får börja skypa!

2011-10-06 @ 00:36:34
Postat av: Lina

Saknar dig! <3

2011-10-06 @ 07:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0