Aj aj aj

Kan knappt böja på mig, aj aj aj! Spelade ju match innan & precis innan matchen skulle starta på uppvärmningen så kände jag att det gjorde lite ont i ryggen men dum som jag är & kämpargalen som jag även är så skiter jag i det & spelar ändå. Det slutade med att mitt spel sög, jag förlorade med 1-6 0-6 (utklassning, jag vet..) & det gjorde mer ont i ryggen. Vet inte hur jag fick ont i ryggen men på något vis har den väl sträckts till så jag hoppas att det går över snabbt, gärna över natten tack, är ju för övrigt klubbmästerskap nästa helg så vill helst vara skadefri för en gångs skull. Jag har en tendens att alltid skada mig någonstans inför tävlingar m.m. Antingen är det i skolan eller så rycker det bara till i knät på träningar ibland, tur att man har knäskydd så att det dämpar smärtan iallafall..

Nu är det mat som gäller, är fan hungrig.. :/ Därefter blir det matteplugg & lite, lite språkplugg.

- Cuongphan -


ouch!

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

sv:

vad bra bra! :]]

2009-08-30 @ 14:39:15
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: JonasHa

Drew (of Varsity) = Like I Always do :D

2009-08-30 @ 14:57:35
URL: http://jonasha.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Tack för dina frågor till frågestunden , skall svara på dem snart så runt 21.00 finns dem nog öppe :)

Allt bra med dig idag?

2009-08-30 @ 18:55:10
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: louise

men ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!

2009-09-19 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0