Helg!

Jadå, då är det redan helg nu efter endast tre dagar i skolan den här veckan. Är ju Kristihimmelfärdsdag eller vad det heter nu så det blir en lite längre helg, skönt! Annars har veckan varit relativt lugn. Har endast haft matteprov i måndags & igår & idag var det väldigt soft i skolan. Hade dock Cooper-test på morgonen men det gick bra som tur är, men nu är jag helt slut i kroppen & hjärnan, haha.

Undra vad man ska hitta på under helgen, har ingen aning faktiskt.. Får väl se vad som händer men lite plugg blir det också, tråkigt men ja, en del saker måste göras..

Tittade på de sista avsnitten av Prison Break innan & nu är det slut.. :'( R.I.P. Michael Scofield.. Älskar verkligen Prison Break & kommer alltid göra det. Finns ingen serie som är bättre utan Prison Break är klart den bästa serien någonsin. Nu är det iallfall "bara" Heroes & Desperate Housewives kvar & såklart Simpsons & sedan får jag väl leta reda på en ny serie. Kanske ska börja kolla på House eftersom alla säger att det är så bra men jag får se, i nuläget orkar jag inte en till serie trots att jag är ett seriefreak som ni antagligen redan märkt, hahaha.

Ha en riktigt skön helg allt folk, vi hörs! :)

- Cuongphan -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0