Bloggpaus?

Som ni nog redan har märkt så är det väldigt dålig uppdatering just nu. Har varit väldigt, väldigt stressad i skolan den senaste tiden & extremt trött har jag även varit så det finns liksom ingen lust att uppdatera för tillfället. Livet "rullar på" som vanligt, på onsdag fyller jag äntligen år men känner mig inget vidare precis, det är bara en vanlig dag i ett otroligt händelselöst liv (från min syn..).. Menmen, snart är det helg, något att se fram emot iallafall, men imorgon är det fysikprov som gäller, wish me good luck, måste plugga som bara den idag för jag kan det verkligen inte.. :/ Får se om det blir någon uppdatering inom en vecka, ni märker ju det isåfall, ha det bra tills vidare :) Peace & Love (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om dagens bild på min blogg?

2009-11-26 @ 17:39:57
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0