Don't matter how much you run, you can't escape my love'..

Tjoohoo, jag är faktiskt på ett ganska ovanligt, bra humör just nu trots att jag är sjuukt trött. La mig runt 00.30 igår & kunde inte sova förrän vid ungefär 03.00 eller något sådant, hatar verkligen när det händer! Steg upp flera gånger på natten, först var jag bara allmänt pigg & sedan började det klia som fan i håret, mjäll kanske? Till slut tröttnade jag.. Jag satte mig upp, tände lampan & tog upp Twilight-boken & läste ett kapitel, därefter la jag mig ner & lyckades somna en halvtimma efter, sömnproblem eller vad? Men det beror nog mest på att vi precis har haft lov. Hursomhelst, snart ska jag alltså äntligen få sova igen, tur att jag hade sovmorgon idag annars hade jag varit helt död. Har prov imorgon också första lektionen i spanska (som jag pluggar just nu & känner att jag kan det ganska bra.. MVG-bra? Njaa..), får väl se hur det går iallafall. Ska plugga lite till & sedan läsa Twilight igen innan jag somnar, har verkligen fastnat för den här boken, seriöst! Har läst runt 250 sidor på tre dagar, något jag vanligtvis inte brukar göra om det inte är en väldigt bra bok som i det här fallet. Alla säger att det är "tjejböcker" men det är det inte bara, killar förstår även böckerna & vill man, så kan man förstå. Är glad att det finns fyra böcker också & sedan även filmer, för inte saken sämre precis.. En timmes spanskaplugg som väntar nudå, härligt. Glömde säga att jag spelade tennis idag för första gången på en vecka, gick verkligen inte bra men vad kan man vänta sig, har tid på mig att komma igång. Vi hörs antagligen imorgon för i nuläget så har jag ganska bra uppdatering i blogget vilket jag är jäkligt stolt över ;) Byebye!

Ryan Cabrera vars musik spelas konstant just nu på min Spotify, diggar hans låtar hårt! Lyssna & du kommer att fastna direkt.. Dagens råd, jag lovar! :D

Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

usch usch usch! jag har också prov imorgon... kan ingenting...



sv:

hahahaha, näää venne om jag ska lägga ner den men dåliga uppdateringar kommer det säkert bli... eller inte.. hahahahha,



hahaha, jag har 207inlägg tror jag.. du har säkert mer... :D:D

2009-11-02 @ 22:33:02
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: ida myrin

sv: jadå, antar det :)

själv?

2009-11-02 @ 23:00:39
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

jag har ju bloggat lite innan jag började på #1 you know? :D

2009-11-02 @ 23:22:41
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0