Soon home

Kan väl passa på att skriva lite nu när vi inte gör så mycket. Åker hem till Gnosjö imorgon, inte kul alls men skönt att vara hemma ändå. Har blivit väldigt mycket promenering här i Norrköping, ute på stan m.m. Sedan har vi lanat, lyssnat på musik, kollat på film. Ja, softat helt enkelt ;)

Känner faktiskt att jag måste börja plugga igen ganska snart, hade tänkte göra det igen men det blev inget med det :S Får se hur det blir, har 3-4 prov snart så jag måste ju plugga till slut iallafall.. Längtar till 2:a dec, längtar till tomtebandyn, längtar till jul, längtar till jullovet som snart är planerat för min del.. Ja, jag längtar till många saker men mest av allt så längtar jag till Eva.. :) Hursomhelst, hoppas allt är bra med er, vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Cindy'Nham

Du glömde skriva att ni har druckit en del med (aa).



Jaså! Din älskade heter Eva? :D:D:D

2009-10-30 @ 17:51:58
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0