#372

Är sjuk idag och det suuuger verkligen. Förutom den konstanta huvudvärken så har jag även idag ont i halsen och jag hatar verkligen att ha ont i halsen liksom vem gör inte det?! Hursomhelst har jag fått sova ut idag, vaknade dock och kände mig helt seg ändå samt att hela kroppen kändes helt ihopskrynklad. Menmen, sedan jag vaknade runt 1-tiden så har jag hunnit dammsuga hela huset (lägenheten) och just nu sitter jag här och äter. Hade tänkt gå till skolan idag ändå eftersom vi hade Nationellt Prov i Spanska, läsförståelse, idag och därefter skulle vi ha betygsamtal på körkortsteorin och nu har jag missat tre stycken lektioner av de få som vi har haft på körkortsteorin. Får väl hoppas att jag klarar G iallafall, det kändes ganska bra när jag gjorde provet förra veckan men vi får se, man vet aldrig hur det går riktigt innan man får se resultatet. Nej, nu ska jag titta på det senaste avsnittet av DH (Desperate Housewives) och därefter även det senaste avsnitter av HIMYM (How I Met Your Mother). Man ska ju chilla när man är sjuk, right? ;)
P.S. Rubriktorka!

Looooooove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0