Light up the world before it's too late

Tjeenare, idag är jag på ett otroligt seghumör, är helt seg i hjärnan & träningsvärk i kroppen så blir nog inte så mycket gjort eller sagt idag. Får väl ta & börja med plugget lite eftersom det är något som måste göras, suck. Annars så är allt bra här, mår inte lika dåligt som jag har gjort förut, beror väl mestadels på att det är lov & antagligen kommer allt bli detsamma när skolan väl drar igång igen & allt bara blir stressigt & tråkigt men det är endast två månader kvar till ett sjukt efterlängtat lov & det ska jag verkligen ta vara på, tro mig.. Men nu ska jag iallafall iväg & äta något, kanske hörs senare, lovar dock inget men ska nog allt hinna med att lägga upp någon underbar låt senare ;)

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha, har bott i gnosjö men jag bor rätt så nära där, tar typ 7 min xD

2010-04-08 @ 22:37:58
URL: http://emeliehong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0