Back on the road of happiness?

Nu är det såhär att jag hade tänkte slänga in Dagens Låt efter ett långt uppehåll men medan jag höll på så tänkte jag att jag lika gärna kan skriva ett litet inlägg på 5min eftersom senast jag skrev var den 23:e oktober(!). Jo jag vet, det var ett jävla bra tag sen sist. Men hursomhelst så har det hänt en del sedan sist och den största nyheten är väl att jag mår relativt bra nuförtiden jämfört med hur det var innan då allt var helt.. Ja. Mådde inte bra iallafall och visste inte vem fan jag var. Sen kom min födelsedag (2 dec) mitt i allt och jag trodde verkligen att det skulle bli den sämsta födelsedagen någonsin men mina vänner fick det till det helt motsatta då dem hade bakat en tårta till mig och sedan åkte vi iväg och spelade Laserdome också (första gången för mig). Efter det har allt gått hyfsat bra förutom skolan som jag bara har drygat ut på med arbeten och allt. Min huvudvärk sitter fortfarande kvar i huvudet men nu när jag har glasögon så är smärtan inte lika stor längre, känner bara av den lite. Finns en del saker som fortfarande oroar mig och som gör ont men får hoppas att det löser sig.

Menmen, imorgon är det nyår och för en gångs skull så har jag planer för det. Blir till att åka till "en vän till en vän" där man ska umgås med en massa folk som man känner hyfsat bra iallafall, fast en del nya ansikten blir det ju såklart. Men ikväll eller imorgon innan jag åker så hade jag tänkt ägna lite tid åt att skriva nya nyårslöften. Jag höll faktiskt en del av de jag hade i år. Några exempel på nya nyårslöften är att jag ska skriva scheman för sovtider, pluggtider och allt sådant. Dessutom ska jag fortsätta med mitt godisförbud som jag kör vartannat år från och med förra året (som jag klarade av för den delen!). Jag ska även sluta med att äta massa onödiga saker utöver godis såsom chips m.m. och dessutom ska jag börja träna mer och springa en gång i veckan på helgerna utöver tennisen. Känns som om det här kommer fungera och att jag äntligen kommer må så bra som jag vill. Men det här är väl de största sakerna som har hänt i mitt liv just nu förutom några andra saker som jag inte orkar ta upp just nu, Stockholm, Karlstad m.m. (fråga mig om ni vill veta något angående det!). Avslutar det här inlägget med att säga GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR eller som Sean Banan säger och som jag nu kommer säga i fortsättningen: ETT GOTT NYTT JUL ALLIHOPA!
P.S. Kommer fortfarande lägga upp Dagens Låt ikväll som enligt mig definitivt är en av år 2010s skönaste och bästa låtar! ♥

Kommentarer
Postat av: Cindy

är det bara jag som är blind? eller min dator som är cp.. men varför ser jag inte låtarna? :o



btw, hoppas du hade fett tung jul! och hoppas du hade en nice natt (a) hoppas vi ses snart igen! :D <3

2011-01-01 @ 13:44:02
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0