Falling deep down.

The tears don't help anymore.

- Har nästan hela familjen runt mig. Har glädje runt mig. Ändå kan jag inte finna den själv. Varför är allt så svårt? Varför kan det aldrig gå över? Varför är frågan och jag kommer aldrig lista ut svaret. Lågan slocknar snart, "it's just a matter of time". Bryr mig inte ens längre. Fan ska jag göra egentligen. The summer is my only saviour right now. Hoppas jag finner gnistan igen, annars är det verkligen kört. Måste gå ut och gå eller något nu, blir för mycket..

Kommentarer
Postat av: ellen ~

tack så jätte mycket cuong <3

dock gammal b-bild tagen med självutlösar för några år sedan D;

om du vill prata så finns jag, verkligen . [email protected] ~

2010-06-07 @ 23:36:46
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

vad har hänt? "/



sv:

hahahahahah, jaa jag med! jag hörde en tjej sjunga den på min dansuppvisning sen dess har jag gillat henne hahaha ><

2010-06-08 @ 07:24:03
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0