Coming Home

Dagens låt blir "Coming Home" där originalet är av P Diddy Dirty Money men eftersom mitt underbara favoritband Boyce Avenue la ut sin cover av låten så hade jag tänkt att ni skulle få välja vilken ni tycker är bäst. Själv tycker jag att Alejandro Manzano (Boyce Avenue) och Skylar Grey sjunger refrängerna lika bra fast verserna sjungs bäst av DeStorm, dels för att han har en skönare och lugnare R&B röst och dels för att jag aldrig riktigt har gillat P. Diddy. Men det är min åsikt det, lyssna själva och välj vilken version er röst faller på. Ha det!

#152 Dagens ♫

Boyce Avenue & DeStorm
P. Diddy Dirty Money
Så vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Ellen

men det stämmer ju visst ;) det är därför det är så. smart där! jag lägger ner denna konversationen tror jag, för det finns ju sms :D

2011-04-24 @ 23:45:25
URL: http://arnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0