Every Breath

Har haft en riktigt, riktigt nice dag tillsammans med Andreas och Jonas. Först åkte vi iväg till Jönköping och shoppade i några timmar (Blev en hel del inköp för min del..). Därefter åkte vi iväg till Välorna och grillade lite. Hade även tänkt bada men solen var nere och det hade blivit lite kyligt så jag sket i det. Nu sitter jag här och kan äntligen koppla av. Imorgon ska jag antagligen börja dagen med att städa min brors kompis lägenhet för lite pengar, aldrig fel med lite extra pengar när man inte har ett jobb och när man verkligne behöver pengarna. Speciellt nu när studenten närmar sig.. Hursomhelst efter städandet imorgon blir det till att träffa en kompis som man inte har träffat på länge och chilla lite med henne :) Nu är det musik som gäller (Boyce Avenue, vilka annars?) och sen en film kanske innan man somnar in. Btw! Är så sjukt glad för jag köpte Boyce Avenues album"All We Have Left" (2010) på Cdon.com för några dagar sedan och jag längtar verkligen tills det kommer! Om ni inte vet vilka det är så KOLLA (Lyssna?) UPP DET GENAST, NI KOMMER INTE ÅNGRA ER! Boyce Avenue och Rascal Flatts är verkligen mina absoluta favoritband! SÅ sjukt bra. Här kommer ett smakprov från Boyce Avenues album i form av "Every Breath". Vi hörs, ha det!

- Cuongphan -

#151 Dagens ♫
Btw.. Sorry för den konstiga textstilen, blev något fel..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det va helt sjukt nice också! ;D Jag har varit där med familjen, kollat på kända byggnader, varit i central park shoppat m.m.



Bloggen såg lite konstig ut när jag svarade på den första kommentaren men nu tror jag att den ser ut som den ska! :)

2011-04-22 @ 18:45:58
URL: http://arnell.blogg.se/
Postat av: Ellen

helt underbart faktiskt! :D nej, men den bilden var ju inte särskilt vacker..!



det är lite svårt att säga om det ser konstigt ut.. för jag har ju inte sett bloggen innan den blev konstig, så jag vet ju inte riktigt hur den ska va. men menar du dina kategorier längst upp med de små boxarna som kommer ner?? ;)



haha mitt nummer kan du få.. men hur vågar du ens fråga?? ;D 070-5165110

2011-04-23 @ 15:10:03
URL: http://arnell.blogg.se/
Postat av: Ellen

vad är förresten ditt nummer då? (:

2011-04-24 @ 12:39:33
URL: http://arnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0