Music heals my heart

Idag vaknade jag vid 12, efter att ha lagt mig vid 6.. Känner att det är dags att börja lägga mig liite tidigare nu framöver, för jag börjar känna av segheten på dagarna av att lägga mig runt 5 och vakna upp runt 2. Hursomhelst så blir ikväll ett perfect tillfälle till att börja jobba på det här då jag faktiskt ska upp och jobba imorgon vid sju! Var på en kort intervju idag på Gnosjö Personaluthyrning och fick jobb i minst två dagar och sen får vi se hur det blir, det är en start iallafall. Mamma känner dem som har hand om det och dessutom har alla mina syskon jobbat där också så. Menmen, det är kanske nu man kan vända blad och börja skriva nya kapitel? Med tanke på det föregående inlägget så vet ni att det inte blir enkelt men som man säger, hoppet är det sista som lämnar en människa.

Underbar bild från Antibes (Frankrike) där jag var i en vecka. Mer om detta + min sommar kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0