Mellandagsrea!

Ursäktar bloggtorkan men har tappat suget lite nu igen, ajaj! Igår var jag iallafall i Jönköping med Kalle, Richard, Sara och Jakob på mellandagsrean och som vanligt hade jag inte planerat att köpa något (förutom nya innebandybollar då men det räknas inte..). Men som så många gånger förr blev det så mycket mer än så, eller ja, det blev mer än jag hade räknat med. Det jag fick med mig hem var: En kontorsstol från IKEA för 299:- som är såå mycket bättre än min förra och som verkligen är ett kap för det låga priset. Ett par nya streetskor från Din Sko med märket Attitude! för 299:-. En vit skjorta och en svart väst från H&M för 149:- respektive 199:-. Dessutom fick jag även med mig ett laplapstöd från IKEA för 99:- som verkligen underlättar de kvällar man ligger med datorn på magen exempelvis. Dessa fem köp gick alltså bara på 1045:-, kände mig otroligt nöjd med shoppandet när jag var klar med tanke på att det ändå var nödvändiga köp om man ska säga så. En ny kontorsstol har jag behövt länge eftersom jag alltid fått ont i ryggen och inte minst röven av min gamla. Nya skor har också varit ett måste då jag har hål i mina andra plus att dem är ganska utslitna. Angående skjortan och västen så ska jag ha dessa till nyår och jag har alltid velat ha en väst och passade faktiskt mycket bättre i en än jag trodde. Hursomhelst, på kvällen åkte vi vidare till restaurangen En Italienare och en Grek och jag och Sara bestämde oss för att dela på två pizzor, hon beställde Pavarotti som liknar den klassiska Black & White medan jag tog en Quattro Formaggio med fyra olika ostar och jag måste säga att det var sjuukt gott! Därefter rundade jag av middagen med en Tiramisù som var väldigt god men dock inte helt värd de 70:- som jag betalde för den.. Sedan tog vi det lugnt resten av kvällen hemma hos Kalle innan vi åkte hem.
Idag åkte jag med Sara och Viktoria till Gislaved för att köpa vin och cider på Systemet för nyår och därefter handlade vi lite nyårsmat på ICA Kvantum. Sedan åt vi pizza hemma hos mig och spelade kort, pratade och planerade.. Och nu sitter jag alltså här och tar det lugnt i min nya, otroligt komfortabla kontorsstol. Ska ta cykeln till Lina när jag har avslutat detta inlägg och prata lite innan dagen lider mot sitt slut. Bilder på mina följer här nedanför, hoppas allt är bra med er alla! Ciao!
Värda köp.. Eller vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej bro bro. Vem är det du försöker övertalav att dina köp va måsten? Dina läsare eller dig själv?:D. Haha, du gjorde bra fynd i alla fall. Love u.

2011-12-30 @ 01:47:08
URL: http://improveme.se/honutannamn
Postat av: Cindy

mycket mycket bra cuong! vill också shoppa nu hahah >< du fick med lite matte i ditt inlägg (;

2012-01-01 @ 21:14:57
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0