Time seems to stand still

Kom hem i tisdags efter en vecka i Falun, skönt att komma bort ett tag om det bara är för en vecka, det behövs verkligen. Vad gjorde jag där då? Hälsade på mina systrar och systerdöttrar, firade min födelsedag, gick på bio och såg Immortals (den var inte så jättebra..) och tog det lugnt bland annat. Nu är jag som sagt hemma i Gnosjö igen där det har börjat snöa och där det känns som att tiden står stilla, som vanligt. Inget jobb än så länge, får se hur det blir med det.. Visst är det skönt att bara sitta hemma och slappa om dagarna men det blir ganska segt i längden och man får ju inga pengar av att sitta hemma, tyvärr. När jag kom hem så fick jag dock lite positiva överraskningar: Ett begagnat PS2 som jag beställt hade kommit fram så nu kunde jag äntligen nörda lite FIFA12 som jag har sett fram emot så länge. Dessutom fick jag ännu ett paket häromdagen, nämligen en parfym som jag beställt. Valet föll den här gången på Lacoste Essential vilket hittills varit ett bra val. Hursomhelst, ska ner till Willy's strax och handla lite saker, hade tänkt baka lussekatter när jag kommer hem (gjorde även det i Falun tillsammans med min syster Maria) och ikväll blir det innebandy, skönt att komma tillbaks till banan och få röra lite på sig. Menmen, ska klä på mig nu, hörs!

Bild från O'Learys när min syster bjöd mig på mat och bio i söndags!

Kommentarer
Postat av: Cindy

Låter helt awesome! Vill också sitta och göra ingenting, får damp på att jag inte fattar ett piss i matten ): får typ panik tycker du kan bli min privatlärare när du ändå inte har något att göra men dock bara om du vill hehe (a)



svar:

Haha, jag vet inte.. mår dåligt av att äta för mycket sen ibland smakar det skumt men jag äter det ändå fast liten mängd (a)

2011-12-08 @ 21:37:34
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0