When I'm gone, just carry on, don't mourn

Inspirationen till att skriva dog ut lite känner jag men den kommer förhoppningsvis snart tillbaks igen. Nu är det ju strax jul så då är man ganska busy ändå så. Hursomhelst (ja Cindy, jag skriver "hursomhelst" väldigt ofta, so what?! haha), vill posta en låt som jag tycker om väldigt mycket och har tyckt om ända sedan den kom ut. Trots att jag inte gillar rap så mycket så finns det En rappare i världen som jag älskar och alltit kommer älska och det är Eminem. Varför? För att hans texter innehåller så mycket känslor som man själv känner och som man själv har upplevt och dessutom är hans röst grym. Lyssna på det han sjunger i sina låtar så förstår ni vad jag menar. Tills vidare, ha det bäst!
#179 Dagens ♫


Kommentarer
Postat av: Cindy

Hahaha, hur som helst så tycker jag om låten ändå haha nej skojar men jag bryr mig inte haha men lite roligt att du tog upp det ändå hehe (a)



svar:

haha, men jag orkade inte sätta dit en knog till (:



åhh, härligt att någon förstår hur jag känner! jag är egentligen ganska dum, istället för att göra mina egna saker sitter jag här och hjälper andra och gör deras läxor.. är jag dum eller dum?! jag är freaking dum! ):

2011-12-20 @ 01:12:02
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy

svar:

hahahaha, där kom det! du tänker snett haha! Haha, du får tolka hur du vill (a) inte mitt fel att jag är så dålig konstnär ): haha okey bara för att det är du, det kan väl få vara en snopp för ett tag då ;D



haha, joo jag vet.. känner mig lite snäll igår >< aja, får maxa idag haha ;o har styrteknikprov imorgon ):

2011-12-20 @ 09:08:35
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy

svar:

hahahaha, snusk cuong! åhh nu påminner du mig hur skön humor du har! tycker vi får ses snart hihi! ;d



hehe, det är typ ett ämne där man lära sig typ styra saker genom att koppla dit set, reset, minne, M8002, utgångar m.m. >< och något som heter PLC ..

2011-12-20 @ 18:33:54
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0