Some people deserve their problems, they've earned them themselfes

Åt helvete med vissa personer, seriöst. Jag förstår mig verkligen inte på människor som inte har ett enda vett i skallen och som inte kan ta lite skit och motgångar utan att ta ut det på andra som inte har gjort ett skit. Det finns en liten del av mig, en väldigt liten del, som tycker synd om dessa personer men det mesta av mig bryr mig inte ett skit om dem, dem förtjänar fan de problem de har i livet. Okej, det här låter kanske en aningen kallt men det är sant, jag själv har stött på väldigt många problem i livet som jag har fått handskats med helt själv och även besegrat en del av dem men jag tror nog aldrig jag har tagit ut det på en annan person, inte med meningen iallafall. Är det meningen att man ska skada andra för att att må bra själv eller hur fan resonerar en sån här person? Jag förstår verkligen inte men frågan är även om jag ens vill förstå. Dessa människor förtjänar inte mina tankar eller min tid. Anledningen till att jag skriver det här är att jag var och spelade innebandy nyss och var tvungen att avreagera mig lite här på bloggen nu efteråt. Hursomhelst, life goes on, kanske borde en del lära sig det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0