Cuongphan ;)

Jadå, då var det väl dags att börja blogga igen. Har haft en engelsk blogg sedan ett tag men tänkte att jag kanske skulle börja blogga på svenska istället med. Det är ju lite enklare att skriva vad man verkligen vill ha ut av sina ord, för när man skriver på engelska så kan det bli lite förvirrande och så.. Jaja, det är väl lika bra att presentera mig så ni vet vem jag är! :)

Cuong Phan, 16-årig kille, fyller år den 2:a December. Går 1:a året på gymnasiet i Gnosjö (Småland), där jag även bor, på naturvetenskapsprogrammet. Låter väldigt segt ja, men ibland kan det vara riktigt roligt och slappt men även väldigt segt och tråkigt då man känner att man inte fattar någonting! Mina favoritämnen är väl matte, engelska, franska och spanska. Ja, trots att jag går på NV så älskar jag språk! På fritiden brukar jag vara med vänner, sitta vid datorn, spela/träna tennis som jag älskar, eller bara ta det lugnt och softa.

Anledningen till att jag bloggar är att jag ofta blir väldigt fundersam och känner att jag vill uttrycka mig om saker och ting, då är det ju bra att ha en blogg där man kan skriva om precis vad som helst samtidigt som andra kan läsa vad man har skrivit och kanske även tycka att en del saker är intressanta.

Finns inte så mycket mer att skriva om för tillfället, har du någon fråga så bara fråga på, jag är öppen om allt (okeej, inte allt då men nästan).

Ha det bra! :)

- Cuongphan -


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Sådär ja. Nu är du också med i Listan:)

2009-04-15 @ 18:53:55
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0