Jobbigt att simma!

Startade dagen med att simma, vilket uppvaknande. Jag, Aron & G (Philip) satsade ju såklart på Mvg, de 96 längderna & visst klarade vi det. Vi simmade i princip tillsammans & höll ett snabbt tempo. När jag kom upp efter de 96 längderna så fick man veta hur en pingvin känner sig när de går. Jag kände mig verkligen helt stel & gick som om jag inte stått upp på evigheter. Ja, jobbigt var det men nu är det över & jag är sjukt trött!

Har pluggat en del biologi nu efter skolan & tittade precis på Real Betis - Valencia som slutade med en skööön bortaseger med 2-1 efter två mål av David Villa, vem annars? Den mannen är min idol, utan tvekan, tillsammans med Roger Federer. Nu börjar "The march towards Champions League" & det ska bli såå kul att få se matcher som Valencia - Barca, Valencia - Real. Krossa dem säger jag!

Hursomhelst så är jag trött som sagt så ska nog sova snart. Ska plugga lite till & sen äntligen är dagen slut, fast morgondagen börjar ju inte så bra eftersom fysik är den första lektionen.. Jaja, det är helg snart igen men dock är jag lite orolig för fredagen eftersom vi har uppsats i Nationella, engelska. Hoppas verkligen det går bra, skulle vara så skönt att få ett Mvg i engelska, men är ändå nöjd med Vg om det skulle bli så.

Ska träffa Mikaela imorgon med. Har inte varit med henne på åratal så det ska bli kul, man saknar ju henne såklart.. :)

Har en annan sak som Jag måste göra. Prata med en viss person & endast Du vet vad det är. Är inte säker på vad jag ska säga men jag hoppas att det är rätt beslut som jag gör. Jag går utifrån det jag känner helt enkelt.

Hoppas ni har haft en bra dag, min har iallafall varit väldigt seg. Bjuder på lite fotbollsgodis i klippet här nere, watch and enjoy, haha! :) P.s. Klippet är från matchen igår mellan Getafe - Real.

- Cuongphan -

Höjden av smarthet, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0