Tillbaks på banan igen :)

Har varit lite frånvarande från bloggen ett tag så har inte skrivit så mycket på ett par dagar..

Hursomhelst.. Har äntligen fått spela tennis idag, har inte spelat tennis på två hela veckor så det har känts lite surt. Nu är man iallafall tillbaks & det kändes faktiskt rätt bra idag :)

Hade ju matteprovet idag med, första lektionen efter helgen så man fick ett piggt uppvaknande verkligen.. Men det gick ganska bra tycker jag. Det är först efteråt man har lömnat in provet som man börjar komma på "massa" fel, men så är det ju alltid. Jag har alltid något litet slarvfel eller något liknande men jag hoppas på ett bra betyg såklart :)

Annars var dagen otroligt seg, men ändå snabb om man jämför med alla andra tisdagar.. Blev lite pingis på rasten med Aron som vanligt så det var nog det som höll mig igång så att jag inte skulle somna på lektionerna. Spanskan är ju så otroligt seeeeg. På tisdagar & torsdagar har jag spanska som sista ämne & jag slutar vid 16.00 dessa dagar.. Har bara lust att sova på lektionerna ibland.

Tror att det blir simning imorgon. Man simmar i en timma & simmar så många längder man hinner på den här tiden.. Självklart vill man ju ha Mvg men då ska man simma 96 längder & det är lite mycket tycker jag. Har ju match på fredag med fick jag reda på idag så då lär det bli ännu segare..

Nu ska jag ta & lägga mig, för jag sov väl knappt mindre än 6h igår. Kunde verkligen inte sova, har för mycket att tänka på helt enkelt.. Det är ju därför man har en blogg, så att man kan lätta på sitt sinne men det är klart, man släpper ju inte ut sina "mörkaste" hemligheter direkt ;)

Ha en fortsatt bra kväll! ;)

- Cuongphan -

Längtar något så otroligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0