Back to plugg'


Jahopp, då sitter man här & kollar ut lite & ser att det börjat regna.. Igen! Nu kommer hösten & de sega dagarna.. Vaknade för övrigt för ca. en timma sedan så God Morgon förresten! Har ingen aning om vad som händer idag egentligen, eller jo på dagen men inte på kvällen. Blir till att räkna matte, lägga in glosor på franska & spanska & sedan lite film. Har match imorgon på morgonen så vet inte riktigt om jag ska göra något vettigt ikväll eller bara ta det lugnt igen & låta träningsvärken vila lite till, haha ;)

Är klubbmästerskap i tennis snart också, den 3:e-14:e september tror jag det är (de två första veckorna i Sept iaf) så det ska bli kul, den här gången ska jag ta mig fan vinna allt haha (a), men det blir lite svårt att vinna exempelvis herrsingel-klassen men man kan ju alltid försöka, inget är omöjligt..
Regn, regn & regn som sagt, match ute imorgon på grus, lycka till med det, blir väl antagligen inne istället. Nu ska jag ta & äta lite majskolvar som syrran hade med sig hit i veckan när dem (hon+killen) hälsade på.

Vad händer annars idag då? :)

- Cuongphan -


Något fel med blogg.se i nuläget, så kan inte centrera bilden. Massa andra saker som
har cpat sig också, som nytt stycke m.m. Det är därför jag kör med linjerna ist.. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja!

jag tycker det är ett bra sätt att lära känna nytt folk och lära sig nya saker faktiskt, sen är det kul :)

aha, hm, jag tror jag har sett alla XD

dom borde göra några nya bra filmer snart/:

2009-08-29 @ 14:05:38
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0