Bloggen, skolan & livet.

Skolan har ju börjar igen & känner mig helt slut i nuläget. Har ingen aning om jag orkar fortsätta blogga, känns som om jag aldrig kommer ha tiden eller orken till det, speciellt nu när mangår i 2:an & allt kommer på en gång. Det var kul att umgås lite med de nya ettorna på NV idag, fanns en del fina brudar också, haha ;) Man kände ju även en del så det är ett plus också :) Annars så händer det inte så mycket i mitt liv precis, nu får man börja rycka upp sig & verkligen plugga på känns det som. Trots allt, jag vill ju ändå bli något?

Vad vill jag bli då? Hur många gånger har jag inte fått den frågan.. Kan inte hålla koll på antalet gånger men svaret däremot har alltid blivit detsamma.. Jag vet inte, jag har ingen aning. Att hjälpa människor eller arbeta inom sport, språk eller matte skulle vara något jag skulle vilja göra men i nuläget vill jag bara tänka på att klara mig i skolan med läxor, prov & allt. Resten tar jag när man är "tvungen" att veta vad man vill bli. Jag går ju ändå på Naturvetenskap här i Gnosjö med inriktning på matte/data & jag läser engelska, franska & spanska (& svenska såklart..) så jag får ju ändå göra/läsa det jag tycker är kul. Vill kunna franska, engelska & spanska flytande en dag, skulle vara så kul.. I nuläget känner jag att engelskan är rätt okej & franskan förstår jag ganska bra medan spanskan är något man verkligen får sätta sig in i nu..

Annars då, hur går det i livet för er? :)

- Cuongphan -

Älskar låtar som verkligen får en att tänka på alla minnen man har, alla saker man gjort, alla vänner man haft.. Den här låten är en av dem.. (L)

Kommentarer
Postat av: Sabi

Jag skall fan också ta och chilla lite. Läget nu att göra det alltså.



Hahha det är inte första gången jag hör det . Får en sån kommentar i varje inlägg typ, Haha!

2009-08-24 @ 19:02:00
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Sabi

Hahah;)

Hur gammal e du?



hahahahaha skall försöka och inte försova mig. Du får må riktigt gott !

2009-08-24 @ 22:35:18
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Sabi

Nämen shit du skojar med mig?

E bilden till höger du?

2009-08-24 @ 22:50:23
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Anonym

sjukt najs :D ska flytta till nyköping flygplats :(

2009-08-25 @ 21:10:29
Postat av: Cindy'Nham

oj oj oj! äntligen bloggaru!.

hmm.. jag tycker du kan typ ta 10-30min varje dag och sätta dig och blogga lite. Eller det hade vatt kul. Du har inlägg som är bajs långa.. varje gång jag ser de jag bah: omgg no shiet.. men jag läser ändå hela varje gång liksom jag venne bah ett måste liksom måste göra det plus det är roligt att läsa dina inlägg :).



hahaha, snygga brudar... hmm.. hade du inte en tjej? men då haru inte sett skåne brudar asså? (aa) ahahahaahahahahahah!.



asså omgg, hur kan du fatta på dig franska så jewla mycket? jag typ fattar noll om jag behöver hjälp vet jag i alla fall vem jag ska fråga :DD

2009-08-25 @ 22:22:03
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Sabi

Oj, hehe den till höger liknar dig inte alls , Haha.

Händer senare?

Du, Jag behöver ett nytt domänamn. Så om du har ett bra namn på lager så hjälp mig - bloggdomänen som är bäst kommer att belönas med ett pris ;)

2009-08-25 @ 22:44:58
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani
Postat av: Cindy'Nham

sv:

what what what?! Det visste jag ingenting om? Varför tog det äns slut? Om du nu vill säga det :).



Hahaha, men bara bra att du gör sådana inlägg skit kul att läsa faktiskt! :D:D

2009-08-26 @ 20:44:11
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

det är ingen tandställning eller joo det är 6st vita plattor som typ syns mindre.. vill ju typ inte att det ska synas.. liksom alla på skolan har det vill typ inte ha metall har ändå aldrig gillat den dära fula metallen.. asså omgg.. likom det är bah 300kr för en liksom och tänk dig jag ska ha det ganska länge .. säkert minst ett år och liksom inte mina päron som lider inte mina vänner utan det är jag och det är sjukt ful.. sen inga killar för min del :$$ så ful jag kommer att bli.. asså inte för att jag är snygg nu nej det är inte det jag menar då. Åhh.. jag typ dampar sönder på mina päron just nu .. :(

2009-08-26 @ 20:46:34
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Sabi

Haha ju tänkte det.

Skall plugga, själv rätt slut. Sprang idag rätt grymt faktist Stolt.



ha det fint!

2009-08-27 @ 22:57:35
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0