Every day seems like any other day'

Jadu, vet inte riktigt vad jag ska skriva utan meningen med det här inlägget är mest att visa higlightsen från Valencias match mot Sevilla igår. Är ganska trött faktiskt, la ju mig runt 00.40 eftersom jag tittade på Sagan om Konungens Återkomst som slutade vid 01.10. Kunde inte va uppe så länge eftersom jag annars hade fått panik över att det är skola imorgon & sedan skulle jag inte kunna sova.. Den sista halvtimmen av filmen håller jag på att fixa iallafall, måste ju se slutet trots att jag har gjort det, ja, ett antal gånger :)

Som sagt, Valencias match mot Sevilla, njut av det fina spelel & de vackra målen! Ni som inte gillar fotboll eller inte kan något om fotboll kan ju åtminstone försöka iallfall tycker jag, för min skull..? (a) :)

- Cuongphan -

Dagliga Valencia-nyheter hittar du på min nya favoritsida: http://www.loco4losche.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0