Music makes you fly, sky high'

Jag älskar verkligen allt som har med musik att göra, spela något instrument kan jag inte men det spelar ju ingen roll då man kan lyssna på all underbar musik som finns i världen. Ändrade lite i musikspelaren här till höger nyss så lyssna gärna igenom den, den innehåller i nuläget 27 låtar men jag kommer säkert ändra den igen när jag hittat fler underbara låtar. Kommentera gärna min musiksmak också, skulle vara kul & se vad ni läsare tycker! :)

Nu är det plugget som väntar, & maaat, vi hörs ikväll :)
- Cuongphan -



Kommentarer
Postat av: Sabi

Du. Nu har jag frågestund på min blogg, checka in - skulle vara gulligt ifall du ställa en fråga eller hundra.:)

2009-08-29 @ 15:24:18
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0