Nananana...

Desperat försök i att få till en rubrik, haha.

Seriöst, det är verkligen svårt att komma på något att skriva så alltid när jag inleder ett inlägg så lägger jag in ett musikklipp dels för att knna sysselsätta er & dels för att jag verkligen älskar den musiken jag lägger upp. Endast äkta vara säger jag bara! Hursomhelst.. Fattar verkligen inte hur Kenza m.m. kan hålla sin blogg uppdaterad hela tiden, liksom okej, ni är kända p.g.a. era bloggar men hur orkar ni? Att få era ja, 60000 läsare om dagen (mindre eller mer?) intresserade av vad ni skriver, jag är verkligen helt fascinerad av att ni lyckas. Jagsjälv läser ju en del bloggar då & då när jag orkar. Mina vänners bloggar såklart men även Kenzas blogg, de andra bloggarna är så tråkiga enligt mig, eller ja, alla bloggar håller på att bli tråkiga nuförtiden men det blir ju så efter ett tag.

Annars har dagen varit väldigt aktiv faktiskt, började med att jag steg upp vid halv elva (ovanligt tidigt för att vara mig) & sedan blev det frukost & efter det iväg med Syrran, Olle & Melizza (Familjen med stort F) till Välorna. Vilket stekigt väder det har varit idag, seriöst! Så skönt att solen äntligen är tillbaks vare sig det är i några dagar eller längre, skönt är det iallafall! Badade, lekte & solade i Välorna, var ganska kul faktiskt, var inte alls kallt i vattnet heller, ganska varmt faktiskt. Efter Välorna blev det att jag stack hem till Lina, älskling, & var lite med henne, pratade lite m.m. Sedan så gick vi ut & köpte glass & dricka på hemköp. Därefter stack vi hem till mig så Lina fick träffa de andra i familjen, sedan var hon tvungen att sticka iväg på träning :/ Hade lite vattenkrig med Melizza (systerdottern) också, efter det har jag inte gjort så mycket mer idag. Jonas, Chau & Reinolf kom förbi lite innan så chillade lite ute. Kanske ska iväg & fiska snart, vet inte om det blir idag eller imorgon men jag är faktiskt lite sugen på det, får se hur det blir helt enkelt. Ovanligt mycket energi i mig idag, eller hur? ;)

Dagens musik kommer här iallafall, listen n' enjoy :)

- Cuongphan -


Kommentarer
Postat av: johan

Rubriker är jobbiga och överskattade :P

2009-08-09 @ 23:11:25
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0