Skojar du med mig?

Vaknade vid halv 11 idag, mycket ovanligt! Skönt att stiga upp så "tidigt" & se att solen skiner här utanför. Har suttit vid datorn & tv:n sedan dess så det har inte hänt så pass mycket. Idag blir det väl till att softa lite med polarna, kanske ska till Hg för en gångs skull & checka läget, får se hur det blir.

Hahahaha, var inne på någons blogg som jag hittade genom Fb & hittade det här, ja vad ska man kalla det för haha, klippet från Y-tube på en otroligt dum blondin som videobloggar, seriöst säger jag bara.. Vad tänker hon med egentligen? Inte är det då hjärnan.. Checka klippet & var beredd på att skratta.. Mycket.. Hahahaha xD

- Cuongphan -

mmhm.. hahahaha^^

Kommentarer
Postat av: Viktor

tack för din röst i veckansblogg-tävlingen :)

2009-08-14 @ 12:42:16
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: schteveeeeee

hahahaha va e de hääär?!?!

2009-08-15 @ 17:53:02
Postat av: CindyNham

OMGG! måste jag bara säga!.

1. är den dära video inlägget så jewla onödigt .. asså det enda hon typ säger är typ mmh och fake smileare -.-

2. hon gör till sin röst så fucking mycket och öhha låter så hemskt!

3. man ser inte äns henne bah att hon typ fixar sig i toan och massa sånt



hon är så äcklig onödig.. plus hon ser ut som en 30åring som är en wannabe fjårtis :S eiiiwue :(



var bara tvungen att kommentera :$$

2009-08-17 @ 19:07:00
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0