Tennis är verkligen min grej

Hade världens bästa träningspass innan. Spelade så jävla bra, längesen jag spelade så bra & ändå var detta mitt andra träningspass sedan semestern så jag är riktigt nöjd. Kul att komma i form så snabbt nu när det kanske är seriematch till helgen & sedan Ute-KM de två första helgerna i September. Allting funkade verkligen idag, jag servade stenhårt, servarna gick in, backhanden satt klockrent, forehanden var stabil som vanligt & framförallt, jag kända att jag hade all världens energi i mig & kunde springa efter varenda boll oavsett om den var 10m ifrån mig eller 1m, jag bara skulle ta den (som vanligt då..). T.o.m. backhandspasseringarna gick in, mycket ovanligt. Vet inte varför jag spelade såhär bra idag, koncentrerade mig verkligen på att göra det bästa & spela för att jag älskar att spela tennis, det är min grej, det är min passion.

Nu ska jag äta lite innan tv:n väntar, Jonas håller på & fixa min header lite också så det blir en liten ändring på den, men det behövs.

Hur har eran dag varit annars? :)

- Cuongphan -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0