Tennis'

Har precis vaknat, la mig rätt tidigt igår faktiskt, hade ju lovat mig själv det för att vänja kroppen & hjärna nu inför skolstarten. La mig innan 1 igår & har sovit väldigt bra faktiskt, inga sömnproblem för en gångs skull, så vaknade "nyss" vid 11. Känner att jag har lite träningsvärk i armarna efter gymmet igår. Jag, Jonas & Chau var ju där & tränade lite, skönt måste jag säga. Sedan på kvällen var jag med Lina & min tränare ringde mig då & sa att träningen skulle börja idag så jag bara okej.. Förvarning eller vad, en dag innan? Men glad är jag, att äntligen få börja spela på riktigt igen & känna i vilken form man är i (kan väl inte vara så speciellt bra just nu..) samtidigt som det är otroligt skönt att få ställa sig på banan igen & andas in tennisluften. Ja, kalla mig en tennisnörd om du vill, för jag älskar tennis!

Så idag blir det till att åka till Anderstorp vid 15.55, har träning vid 16.30 - 18-00. Annorlunda tider idag eftersom det ska vara gratis inträde till speedway i Anderstorp idag, men 1½h i sträck är ganska skönt ändå så man får komma igång lite under passet.

Nu på kvällen vet jag inte vad som händer, kanske ska vara med Richard? Kanske ska softa lite med musik? Imorgon blir det iallafall Harry Potter & Halvblodsprinsen, äntligen! Har verkligen längtat efter att få se den, hoppas den kommer leva upp till förväntningarna.

Just det, har även blivit förälskad i låten Adore You av Lil' Rain (som startas i musikspelaren när man kommer in på bloggen). Jonas tipsade mig om den & den är helt klart mer än godkänd, vad tycker ni om den?

Vad händer annars idag? :)

- Cuongphan -

Feels like insomnia!

Kommentarer
Postat av: johan

sv; okejokej :P trevligt! Själv dråg jag på fest och idag blir det UNG 08 :P

2009-08-11 @ 12:29:24
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

SV: Hehe, tack så mycket! :D



Skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i denna veckans blogg tävling? (a) Jag är nummer sju! (:

http://viktorgardhammar.blogg.se/2009/august/veckansblogg-finalisterna.html

2009-08-11 @ 19:32:38
URL: http://ebjork.blogg.se/
Postat av: Emma-Lee

SV: Åh, tack så mycket! :D



Jaa boyce avenue är svinbra, han har så skön röst han som sjunger! (:

2009-08-11 @ 22:43:16
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0