'Lär dig känna Cuong Phan'


DIVERSE:
Namn: Cuong Phan
Födelsedag: 12 December :)
Ålder: 16
Född: 1992
Första bostad: Lägenhet i Furuhall
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brun (Fast brunt med blonda slingor nu)
Längd: 172-173cm?
Höger/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytt, såklart!
Sko stl: Beror ju egentligen på skomärket.. 42-45 ;)
Är dina föräldrar skilda: Jao
Din svaghet: Bli deprimerad för enkelt..
Mest använda fras på msn: Ehh, ingen aning xD
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan, hur länge har jag sovit? Haha

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Jadå, eller ah, någon gång om dagen
Skrika: När jag missar en boll i tennis & blir besviken? JA! Annars inte..
Sova: Ofc
Ha ångest: Ibland
Skada dig själv med flit: Nejnej, inget för mig.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Inte längre :)
Drömma mardrömmar: Händer inte så pass ofta
Ta droger: NEJ
Försöka vara annorlunda: Varför?
Klä dig i svart: Brukar & brukar..
Gå i skolan: Obligatoriskt? ;/
Lita på folk: Ja, men bara på de närmsta vännerna som jag Verkligen litar på.

VEM:
pussa dig sist: Lina :)
Vill du prata med: Många
Vill du vara som: Migsjälv?
Gjorde dig riktigt glad senast: Don't remember
Fick du sms från senast: Richard
Ringde dig senast: Min tränare
Är vackrast på jorden: Haha ;D

HAR DU:
För många vänner: Hur kan man ha för många vänner?
Tvångstankar: Nej, okej ibland.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ah, i knäna :(
Färgat håret: Ajjemen, alldeles nyss :)
Brutit några ben: Nepp
Några piercing: No
Egen dator: Räknas skoldatorn som egen? Annars nej ;D
Bra självförtroende: Jadå, det tycker jag :)
kysst någon : Men ja!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte idag, inte.
Varit kär: Jadå, har väl alla varit?
Lämnat landet: Frankrike (L)
Gjort något olagligt: Ah

HUR:
Går du: Softish-style
Svarar du i telefonen: Ah, det är Cuong? Man svarar ju lite olika ibland..
Fördriver du tiden: Musik & tankar
Tjänar du pengar: Studiebidrag, vill ha jobb!
Ofta diskar du: En del faktiskt.
Ofta städar du: -||-
Många stör du dig på: Finns en del men inte alltför många
Ofta träffar du din familj: Jadu, rätt ofta, haha :P

FAVORIT:
Färg: RÖD, svart, orange?
Mat: Ingen favorit direkt, bara det är gott så! :)
Djur: Definitivt katt
Glass: Sandwich, mmm
Godis: Don't eat candy menmen choklad, klubba?
Sallad: Ingen aning haha
Fotbollsspelare: David Villa, David Silva, Pablo César Aimar, Éver Banega :)
Låt: Många, många..
Nummer: 21
Tuggummi: Jadu, jag är tuggummi-beroende så det är svårt att svara på för det finns flera som är goda.. Extra Menthol Honey Lemon kanske?
Helgdag: Fredagar & lördagar är båda bra :)
Årstid: Sommar såklart!
Tandkräm: Hahaha, vilken fråga.. Colgate? Vad finns det mer? ;D
Radiostation: Lyssnar inte så mkt på radio, men Nrj? Räknas Spotify? (a)
Doft: ehh, no idea.

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: Ingen aning riktigt än.. Tennis-spelare, hjälpa folk, artist? Finns flera saker jag skulle vilja bli eller göra :)
Hur vill du dö: Hög som ett höghus :)
Vem är högljuddast: Jonas! (a) hahaha xD
Vilka av dina vänner är mest lik dig: Svår fråga, kan inte svara på den tyvärr, haha.
Vem får dig mest att skratta: Mest? Skrattar väldigt mycket när jag är med Aron, haha xD
Vilka har du känt längst: Min familj & sedan vet jag inte riktigt. Beror på hur du menar med "känt längst". Liksom bara känt eller känt & varit bra kompis med? Jag vet inte.
Vem är blygast: Do'no
När grät du mest: Under förra året
Vad är den bästa känslan i världen: Att må bra & känna: THIS IS THE LIFE! :D
Värsta känslan: Att förlora en vän (& sedan tänka på detta senare i livet..)
Vart vill du bo i framtiden: Frankrike eller Spanien, no doubt!
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Inget faktiskt, jag är nöjd med mig själv hur otroligt det än låter :)
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag blir max 75år.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: Men jaaaaaaa!
Blivit dissad: Ja, eller beror på hur du menar med "blivit dissad"?
Dissat någon: Nej
Tänkt på självmord: Ja..
Sovit utomhus: Tält såklart. Vill sova under bar himmel en dag framöver.
Gråtit i skolan: Nej
Spytt i skolan: No
Velat bli modell: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Något finns det säkert, haha.
Sett en död människa: Nej
Druckit alkohol: Japp
Använt droger: NEJ
Rökt: NEJ, USCH!
Ätit sushi: Nej men vill :)

DU:
Svär: Kan du ge dig fan på ;) Nej bara skojar haha, men ja, jag svär då & då :)
Sjunger bra: ingen aning men älskar att sjunga! (a)
Duschar dagligen: Hur orkar man duscha dagligen egentligen? Varannan dag räcker väl gott & väl?
Vill gå på högskola/universitet: Ja det tror jag väl.
Vill gifta dig: Senare i livet ja.
Tror på dig själv: JADÅ!
Kommer överänns med dina föräldrar: Singular, tack. Ja det gör jag men inte alltid..
Gillar åska: Åska är coolt! :D
Spelar något instrument: Nej, men vill.. :/
Äger en iPod:  Nej, onödigt, man har ju mobilen (y) :)
Går till kyrkan: Nej tack. Inget för mig.
Dagbok: Nej
Sjunger i duschen: Faktiskt. Ja..

THIS OR THAT:
Pepsi/Cola: Cola
Mcdonalds/Burger king: Båda
Choklad/Vanilj: Båda
Jordgubbar/blåbär: Mest jordgubbar men blåbärspaj säger man aldrig nej till! ;D
Kött/Veg: Kött (faktiskt varit vegetarian i ett halvår..)
Tv/film: Båda men när man kollar på film så blir allt så "Peaceful".
Gitarr/Trummor: Gitarr
Adidas/Nike: Båda
Kinamat/Mexikansk: Chineeese :)
MTV/VH1: MTV
Blind/Döv: Hellre döv. Som döv skulle man ändå kunna se & "prata" med folk genom skrift. Som blind skulle man missa allt som livet har att erbjuda i form av bilder.

KAN DU:
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Nej
Vissla: Nej (a)
Blåsa en bubbla: Nej (a)
Rulla din tunga i en cirkel: Ja, enkelt jue :)
Ha dina ögon i kors: Kan väl alla.. Eller? :P
Nudda näsan med tungan: Nej, svårt!
Äta vad du vill utan att oroa dig: Japp

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du nuddade: Lina (L)
Du pratade i telefonen med: Min tränare som ringde mig angående träning
Du kramade: Lina (L)
Du skällde på: Kommer inte ihåg
Du sportade med: Hmm.. Idag på tennisträningen, annars igår på gymmet med Jonas & Chau.

/Cuongphan

P.S. Listan hittade jag på Emma-Lee's fina blogg :)


Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Nämen, hittade du den där listan på min blogg? Haha xD



Kul å läsa iaf. ;p

2009-08-12 @ 21:58:31
URL: http://ebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0