Calle Kristiansson, en Äkta idol!

Tänkte att detta inlägg skulle jag ämna för Calle Kristiansson som vann en hel del hjärtan ute i Sverige, bland alla mitt hjärta eftersom hans röst är så underbar & han har verkligen utvecklats. Hans audition kommer jag aldrig glömma för det var en av de bästa jag någonsin har hört om inte den bästa. Sedan dess har han utvecklats något enormt, mest av alla, han gjorde sig av med sin blyghet & vi ska inte prata om hans röst. Rösten som kan smälta vilka hjärtan som helst. Vilken idol han är, jag kommer absolut köpa din skiva när du släpper den/dem, you will never be forgotten, be proud of yourself. Erik vann ikväll eftersom han hade en grymt stark röst som ekade sönder allt & alla samtidigt som alla unga tonårstjejer stod på hans sida + att han hade fördel med sitt utseende. Erik vann rättvist, men Calle är en klass större enligt mig.

Kvällen för mig har varit underbar faktiskt. NV-festen blev riktigt lyckad, kul att lära känna alla naturvetare på skolan. Tack så mycket för ännu en underbar kväll, bilder & mer information kommer när jag har fått tag på bilderna ;) Men nu gott folk.. CALLE KRISTIANSSON!
FYFAN VA BRA DU ÄR CALLE! HAR ALDRIG TYCKT OM NÅGON I IDOL MER ÄN DIG!

Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

han är bäst och borde ha vunnit!



sv: jag vet inte riktigt :)

2009-12-12 @ 02:52:31
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Carita

både Calle och Erik är ju verkligen grymt duktiga. :)

2009-12-12 @ 09:37:46
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Cindy'Nham

sv:

hahahaha, inte alla tonårstjejer... jag är inte en av de hahahaha.. för jag är ingen "fjortis" jag följer mitt hjärta och allt för att rösta på den jag tycker om hahahahaha :$$ nej men erik är också bra men han skriker hela tidne tycker jag och hans röst är bara som vilken killröst som helst asså då menar jag som e.m.d eller westlife eller backstreetboys (stavning?) men du fattar vad jag menar? (a)

hahahaha, va bra att du har saknat mig :D:D:D hahahaha

2009-12-12 @ 11:09:08
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0