Can't you see the obvious?

Tjaa! Idag har det varit en ganska soft dag, var ute i pulkapackarna på eftermiddagen & åkte lite pulka m.m. med familjen, dock var det ju så sjukt kallt ute, runt -20 grader, helt sjukt som sagt. Därefter har jag/vi varit hemma & chillat lite, tagit det lugnt m.m. Köpte lite mat, dricka m.m. till nyår imorgon, kommer bli hur härligt som helst ju! Dock längtar jag faktiskt hem, inte till själva Gnosjö utan till att få spela på min nya gitarr som jag har beställt & som  snart ligger därhemma & väntar på mig, dessutom är Kristoffer i Gnosjö nu också så det ska bli ganska nice att äntligen få träffa honom igen, saknar honom i princip varje dag, he's my bro ju. Menmen, åker väl hem på lördag eller något men vi får se. Har inte haft så mycket huvudvärk heller den här veckan, har bara varit några enstaka gånger då jag har känt att huvudet inte riktigt "hänger med". Skönt är det verkligen. Men vi hörs snart igen, blir väl till att sova relativt tidigt idag för att vara lov, ska lira lite CS innan det & softa. Ha det bäst! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0